FANDOM

Life is Strange 2 - kontynuacja gry Life Is Strange. Została zapowiedziana przez DONTNOD 18 maja 2017 roku i określona jako "nowa gra Life is Strange", 22 czerwca 2018 r. Opublikowano zwiastun, w którym podana została nazwa i data pierwszego z pięciu odcinków 27 września 2018 r. Drugi zwiastun filmu wyjaśnia, że dalsze informacje zostaną ujawnione 20 sierpnia. Teaser wydaje się wskazywać na ciemniejszy odcień.

Główny Bohater z The Awesome Adventures of Captain SpiritChris Eriksen, prawdopodobnie wystąpi w Life is Strange 2.

Historia : Edytuj

Sean, wiek 17 lat i Daniel Diaz, lat 9, podróżuje z Seattle, Stanów Zjednoczonych do Puerto Rico, Portoryko, Meksyku po śmierci ojca, Esteban Diaz, lat 45, zabity 28 października 2016 r. przez Oficera policji, który zastrzelił Estebana, zginął podczas eksplozji podczas incydentu. Sean podniósł nieprzytomnego Daniela i uciekł.

Rozwój Edytuj

Wiadomości Edytuj

  • Powiedziano, że historia Max i Chloe została opowiedziana, w związku z czym nowy sezon skupi się na czymś innym. Rozwinięcie historii Chloe Pricezostanie zaprezentowane w prequelu oryginalnej gry, Life is Strange: Before the Storm.
  • Alyzian, pracująca przy oryginalnej grze (ilustracje w pamiętniku Max) potwierdziła, że również pracuje przy 2. sezonie.
  • Christian Divine, również jeden z tworców Life is Strange zapowiedział, iż także będzie zajmował się drugą odsłoną.

Ciekawostki : Edytuj

 Zapowiedzi Edytuj

Zapowiedź LIS II

Zapowiedź drugiego sezonu

Galeria :  Edytuj

Trailery : Edytuj

A special message from DONTNOD Entertainment

Zapowiedź 1

Life is Strange 2 - Official Teaser

Life is Strange 2 - Official Teaser

zapowiedź 3

Life is Strange 2 Release Date Reveal

Life is Strange 2 Release Date Reveal

zapowiedź 2

Epizody Edytuj

Life is Strange 2 Official Reveal Trailer PEGI